نصب گارد شبکه و میله های محافظ – بخش اول
نوشته شده توسط : محمد رفیعی

گارد شبکه ، میله‌های محافظ، و محافظ‌های سپر دارای ظاهر و سطح حفاظت عالی هستند. ما به شما مراحل و ابزار مورد نیاز برای نصب گارد و رکاب فابریک را نشان می‌دهیم.

 

ابزار و لوازم مورد نیاز برای نصب گارد شبکه:

  • آچار دستی و برقی
  • سوکت
  • پیچ گوشتی
  • دریل برای سوراخکاری

توصیه می‌کنیم قبل از نصب گارد شبکه از روان کننده و برطرف کننده زنگ برای پیچ‌ها و اتصال دهنده‌ها استفاده کنید.

 

ابزار اختیاری بسته به وسیله نقلیه و لوازم جانبی:

  • مته سوراخکاری برای فلزات
  • فرز برای برش یا یک اره قابل حمل
  • مهره

محافظ و گارد شبکه ، میله‌های محافظ، میله‌های فشاری و محافظ‌های سپر، همگی دارای ظاهری مناسب بوده و محافظت کافی برای بخش جلویی وسیله نقلیه شما را در برابر ضربات سخت در جاده‌ها و مسیرهای پرفراز و نشیب ارائه می‌دهند. یکی از بهترین نکات در مورد این گارد شبکه این است که نه تنها ظاهری خوب و یکپارچه با مقاومت بالا برای مدتی طولانی دارند، نصب آنها نیز مدت زمان بسیار کوتاهی طول می‌کشد. در واقع، گارد شبکه را می‌توان، در اغلب موارد با استفاده از ابزار دستی ساده ( پیچ و مهره ) نصب کرد.

 

گارد شبکه

 

به مراحل اولیه که بتوانید آنها را ساده‌تر از آنچه که فکر می‌کنید بر روی ماشین خود نصب کنید، می‌پردازیم.

 

قطعات نگهدارنده در پایین گارد شبکه

اولین قدم این است که نگهدارنده‌ها را در پایین گارد شبکه خود نصب کنید. معمولا، برای نصب این نگهدارنده‌ها قطعات محافظ مورد نیاز هستند. مجموعه‌های بزرگتر مانند محافظ‌های شبکه عریض معمولا دارای نگهدارنده‌های بالایی نیز هستند. نگهدارنده‌های پایین در سوراخ‌های از پیش طراحی شده در قاب خودرو شما نصب می‌شوند و مواردی که در کیت قرار می‌گیرند باید دقیقا متناسب با ساخت و مدل خاص خودروی شما باشند. در بعضی از وسایل سوراخ‌های از پیش حفاری شده به عنوان نقاط اتصال چرثقیل در کارخانه استفاده می‌شوند.

 

اگر چنین است، این قلاب‌ها باید ابتدا باز شده و جدا شوند. از آنجا که آنها برای مدتی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌اند و در محیط‌های مرطوب بوده‌اند ممکن است دچار پوسیدگی و زنگ زدگی شده باشند، به همین دلیل بهتر است از برطرف کننده زنگ‌زدگی برای روان کردن پیچ و مهره‌ها استفاده کنید. برخی وسایل نقلیه ممکن است دارای سوکت‌های پرکننده مشبک سیاه و سفید در حفره‌ها باشند که باید به آنها دسترسی داشته باشید، این پلاستیک‌ها را با یک پیچ گوشتی صاف یا چیزی شبیه به آن جدا کنید.

 

 محافظ شبکه جلوی خودرو

 

یک گارد شبکه معمولی ، به قاب خودرو شما در نقاط استراتژیک متصل می‌شود. در حال حاضر و پس از نصب نگهدارنده‌ها، پیچ و مهره کارخانه‌ای می‌توانند دوباره در محل استفاده شوند. توجه داشته باشید که اگر طراحی اعضای خودروی شما به آن نیاز داشته باشد، گارد شبکه شما همراه با صفحات پیچ و مهره‌ای اضافی که برای قرارگیری در مناطق تنگ طراحی شده‌اند عرضه می‌شود. پس از نصب، نگهدارنده‌های پایین به جای اتصال به قاب خودرو به این صفحات پیچ می‌شوند. اگر وسیله نقلیه شما دارای یک صفحه بزرگ پلاستیکی در زیر خود باشد، ممکن است لازم باشد آن را به طور موقت برای دسترسی به نقاط نصب کلیدی جدا کنید. سوراخ هایی که از قبل در بدنه خودرو شما حفاری شده‌اند به عنوان نقاط اتصال جرثقیل در کارخانه استفاده می‌شوند. اگر چنین است، این قلاب ها باید باز شده و جدا شوند. در بسیاری از موارد، نگهدارنده‌های پایین از دسترسی به سپر خودرو جلوگیری می‌کنند.





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: